606 2700

Tarkvara hooldus

Pakume kõikidele oma tarkvaradele kvaliteetset hooldus- ja tugiteenust: klient ei pea kunagi kartma, et ta oma murega üksi jääb. Meie konsultandid on sõbralikud ja suure kogemustepagasiga: suudame alati leida lahenduse. Tarkvarade hooldust teostame eelkõige kaughoolduse, telefoni ja e-posti teel; seega ei oma tähtsust kliendi asukoht.

customer support.jpg


Soovitame alati kõikidel klientidel sõlmida ka tarkvara hooldusleping.
 
Hoolduslepinguga kliente teenindame alati eelisjärjekorras, samuti aitab hooldusleping ka kulusid etteplaneerida ning garanteerida, et tarkvara kasutamine toimub õigesti ning täisfunktsionaalsusel. Uutel klientidel soovitame kindlasti vähemalt alguses sõlmida ka hooldusleping: see aitab tagada, et tarkvara juurutamine ja ta kasutuselevõtt kulgeks mugavalt ja kiirelt. Loe ka: Milleks tarkvarale hooldeleping?
 
Tehes klientidega tihedat koostööd saame ka uusi ideid tarkvarade täiustamiseks ja arendamiseks. Hoolduslepinguga klientidele on ka tarkvara uued versioonid alati soodsamad.

Hoolduslepingut on võimalik sõlmida kolmel tasemel:
Konsultatsioonileping, Hooldusleping, Koostööleping
Küsi täpsemat pakkumist

  Hinnakiri hooldelepinguta klientidele