e-commerce logo

spinteki logo
AS Spin TEK

Regati pst. 1
11911 Tallinn

Tel: 606 2700
Faks: 606 2701

sales@spin.ee
Otsi toodet | Logi sisse | Registreeru kliendiks | Ostukorv | Juhend
Asukoht: Esileht
Tere tulemast,

Kuidas kaupu valida meie e-poes.

Kiirelt ja mugavalt just Teid huvitava kauba leidmiseks pakub meie veeb järgmisi võimalusi:

a) Teie käsutuses on alati lehekülje vasakus ülaservas paiknev Otsi toodet. Sisestatud sõnade või tootekoodide järgi otsitakse välja kõik tooted, mis meie tootekataloogis olemas

b) valides vasakust menüüst soovitud tootegrupi, kuvatakse täielik vastava alagrupi toodete nimekiri. Akna keskel kuvatakse firmade nimekiri, mille tooted on laos.


MÕISTED

Kogus: 5 tk. (tarneaeg 1-5 tööpäeva):

See tähendab, et toode on olemas laos ja kulleriga koju tellides jõuab kaup kliendile 2-5 tööpäeva jooksul. Kui soovite ise järgi tulla meie kontorisse, siis soovitame tellimise käigus kommentaari reale kirjutada, et tulete ise Piritale järgi, sel juhul tuleb kaup meie kontorisse ja kui kaup on kohal, võetakse teiega ühendust, et vältida asjatut ajakulu

KAUPADE LISAMINE OSTUKORVI

a) kui olete leidnud endale meeldiva kauba, sisestage soovitud kogus ja vajutage ostukorvi ikooni, mis asub iga toote juures. Ostukorvi sisu saate vaadata klikkides menüükirjel "ostukorv", mis asub lehe ülaosas.
b) kaupade eemaldamiseks/koguste muutmiseks ostukorvist klikkige kirjale "kustuta"/"uuenda". Eemaldatud kauba uuesti ostukorvi lisamiseks peate hinnakirjast kauba uuesti valima.
c) ostukorvi sisu kinnitamiseks ja tellimusega jätkamiseks vajutage ostukorvis nuppu "vormista tellimus"

TELLIMUSE SAATMINE

Olles vajutanud eelpoolkirjeldatud nupule "vormista tellimus" suunatakse Teid lehele, kus on tellimuseks vajalike isikuandmete täitmise vorm. Tellimuse lõplikuks kinnitamiseks vajutage nupule "kinnita".

KAUBA EEST TASUMINE

Kauba eest tasumiseks saadetakse Teile arve, arve alusel märgitud summa kanda meie Swedbank arvele. Kõik e-poe keskkonna hinnakirjas esindatud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

TELLIMUSE TÄITMINE

Kui meie arvele on laekunud Teie poolt sooritatud makse, toimetatakse kaup Teieni tavaliselt kahe kuni viie tööpäeva jooksul juhul, kui kaup on laos olemas. Kui meie arvele ei ole raha laekunud viie (5) tööpäeva jooksul tellimuse laekumisest, tühistatakse Teie tellimus. (va. riigiasutused ja lepingulised kliendid).
Kaup toimetatakse kohale DPD kullerteenusega ja seda üle Eesti. Kohaletoimetamine maksab 6 eurot koos käibemaksuga.

Soovi korral saate kauba kätte ka Spin TEK'i kontorist, kui märgite andemte sisestamise lõpus olevassse kommentaarikasti - "Soovin kaubale ise järgi tulla Spin TEK'i". Samuti saab tasuda kohapeal sularahas. Sellisel juhul on kindlasti vajalik teavitada eelnevalt, samuti kommentaari real. Kulleriga saates antakse kaup Teile üle kulleri poolt koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist palume kontrollida pakendit ja vigastuste esinemisel tagastada pakk kullerile ning teavitage meid juhtunust elektronposti teel sales@spin.ee

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Kui meie e-poest tellitud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. (NB! Ei kehti seaduse järgi salongist ostmise korral). Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja endises seisukorras (ei kehti pakendite puhul, mida ei ole võimalik lõhkumata avada). Raha tagastatud kauba eest laekub Teie pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest. E-poel on õigus nõuda tagastamiskulusid kuni 10 eurot, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule või on kahjustustega, mida ei olnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada. Teie tellimus tühistatakse, kui arve pole laekunud 5 tööpäeva jooksul tellimuse esitamise hetkest. Ise saate tellimuse tühistada, kui saadate meile vastavasisulise meili aadressile sales@spin.ee või helistades telefonil 6062700. Kui kaup on juba laost välja saadetud, pole tellimuse tühistamine enam võimalik.

TOODETE PILDID JA INFO

AS Spin TEK ei vastuta tootja kodulehel toodud spetsifikatsiooni täieliku vastavuse eest toote tegelike omadustega. Toodete pildid võivad olla illustratiivsed.

NB! E-Poe ja salongi hinnad võivad erineda. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast!

Meeldivat ostmist!


GARANTIIHOOLDUS

1. Kõikidele meilt ostetud kaupadele kehtib garantiiaeg (tootjagarantii). Juhul kui tootetutvustuses või arvel tootjagarantii aeg on vähem kui 24 kuud, on ostjal õigus esitada pretensiooni 2 aasta jooksul. Garantiiaeg algab kauba ostjale üleandmist.

2. Garantiialuseks on meie poolt väljastatud arve või kauba garantiitalong, mõne toote puhul on vajalikud mõlemad.

3. Garantiiremonti teostavad garantiitingimustes märgitud firmad. Juhul kui puudub garantiiremonti teostava firma nimi, võtke meiega ühendust telefonil 6062700 või e-posti kaudu sales@spin.ee.

4. Garantii kehtib ainult riistvarale, tarkvara garantii alla ei kuulu.

5. Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:
- kui tootele on tekitatud füüsilisi kahjustusi (kriimustused, praod, mõlgid...)
- kui on rikutud toote kasutusjuhendis märgitud reegleid või kasutustingimusi
- kui toodet on ise püütud remontida või on seda teinud garantiiremonti mitte teostav firma
- kui on rikutud tootel olevat garantiikleebist
- kui toote seerianumber või tootenumber pole loetavad
- garantii ei kehti loomulikul teel kuluvatele seadmetele ja nende osadele (näit. ventilaatorid, korpus, mehhaanilised osad vms.)

6. LCD monitoridel ja sülearvuti ekraanidel võib olla kuni viis surnud pikslit.

7. Enne garantiiremonti pöördumist tasuks veenduda, et pole tegemist viiruse või mõne tarkvaralise probleemiga.

8. Garantiiremont teoststakse tavaliselt 7-14 päeva jooksul. Juhul kui puuduvad vajalikud osad, võib seoses nende tellimisega garantiiaeg pikeneda kuni 30-ne päevani, erandjuhtudel ka kuni 2 kuuni.
Seadme garantiiaeg pikeneb garantiiremondiks kulunud aja võrra.




Lehekülje genereerimiseks kulus 0.02 sekundit.