Personalitarkvara Regina

Personalitarkvara oleme klientidele pakkunud tänaseks juba pea 20 aastat: niivõrd pikk tarkvara arenduskogemus aitab garanteerida, et seda personalitarkvara on mugav kasutada nii suurtel, keskmistel kui väikestel ettevõtetel. Tarkvara muudab ka keerulisemad arvestused ja aeganõudvamad tööd arusaadavaks ja mugavaks. Oleme alati pidanud oluliseks säilitada tasakaal kasutajamugavuse ja seadusandluse vahel. Tegemist on tarkvaraga, mis personalitarkvara, mis pakub võimalust lihtsustada oma senist rutiinset tööd, muutes see samas mugavamaks ja eksimatuks.

Personalitarkvara Regina eelised:

  • Aitab vähendada Su töökoormust: Regina kasutusele võtmine aitab lihtsustada ja kiirendada Su tööd

  • Kõik vajalikud andmed on ühes kohas ja lihtsasti kättesaadavad

  • Loogiline ülesehitus: Kogu asutuse struktuur on kujutatud graafiliselt, mis annab firmast hea ülevaate ning teeb konkreetse ametikoha, üksuse, töötaja otsimise väga lihtsaks

  • Väga mugav kasutada, säilitades samas korrektsust: oleme võtnud appi oma aastakümnete pikkuse tarkvara arenduskogemuse, et garanteerida tarkvara vastavuse personalinõuetele, olles samas kasutajasõbralik.

  • Täpne õigustesüsteem: tarkvaras on võimalik jagada väga täpseid ligipääsuõigusi vastavalt firmasisestele vajadusele.

  • Erinevad automatiseeritud toimingud: nt lepingute ja käskkirjade koostamisel, kantakse dokumendimallidele automaatselt tarkvarasse sisestatud töötaja andmed.

  • Palju erinevaid aruandeid: Lisaks on tarkvaras kohe olemasolevatele aruannetele ka võimalik koostada ise sobiva infoga päringuid üle andmebaasi

  • Paindlik ja päevakajaline tarkvara: hoiame Reginat vastavuses nii seadusandluse kui ka tarkvara kasutajate soovidega

  • Professionaalne tarkvara hooldus- ja tugiteenus: klient ei jää kunagi oma murega üksi

  • Tasuta esitlus: tutvumiseks on võimalik tellida ka tasuta tarkvara esitlus