Pakume kõikidele enda tarkvaradele alati kvaliteetset hooldus- ja tugiteenust. Oleme abiks nii kasutaja nõustamisel, juhendamiselt, vigade parandamisel ja probleemi tekkepõhjuste väljaselgitamisel; vajadusel saame kokkuleppida ka tarkvara lisakoolituse. Klient ei pea kunagi kartma, et ta oma murega üksi jääb. Meie konsultandid on sõbralikud ja suure kogemustepagasiga, seega suudame alati leida lahenduse.
Kasutajatoes kasutame eelkõige telefoni, e-posti või kaughaldust, seega ei oma tähtsust kliendi asukoht.
Tarkvara kasutajatugi on kättesaadav tööpäevadel 09:00 – 17:00, muudel aegadel palume pöörduda oma küsimusega otse tarkvara tugiisiku e-postile, kes võtab Teiega juba ise esimesel võimalusel ühendust.
Tarkvarade kontaktisikud leiate lehe paremalt poolt.
Kasutajatoe hind on 48€/h +km
Lisakoolituste hind kokkuleppel.
* väljakutsete puhul lisandub ka väljakutse tasu ja väljaspool Tallinna transporditasu. Tööde teostamist arvestatakse 0,5 tunni täpsusega. Minimaalne tööaja arvestus 0,5 tundi.
reili@spin.ee
kristel@spin.ee
ylle@spin.ee
merit@spin.ee